Jeg hedder Andrea og jeg er født og opvokset på Filippinerne, Jeg har boet i Danmark i 4 år og har i 2022 overtaget den tidligere “Jarvis Cykler”
Vi kører nu på femte sæson, og jer gæster har virkeligt taget godt imod os.
Vores webshop har vi selv lavet, den er ikke fejlfri, men de fleste klarer alligevel at booke online, det takker vi for.
Jeg håber i vil besøge os i vores lille butik, og vi vil gøre vores til at jeres ophold på øen bliver bedst muligt.
